Harstad kulturskole

Velkommen til Harstad kulturskole! Harstad kulturskole gir tilbud innen musikk, dans, teater og visuell kunst. Vår målgruppe er barn og unge fra 0-25 år, men voksne kan få plass ved ledig kapasitet. Du kan søke deg inn på fag hele året. Hovedopptaket er i juni, men Harstad kulturskole tar imot søknader til suppleringsopptak hele året. Hva er fristen for påmelding til neste semester? Hva er fristen for å si opp plass på kulturskolen? Hvor gammel må man være for å begynne på hip hop. 77 02 62 63.

OVERVIEW

This site harstadkulturskole.no presently has a traffic ranking of zero (the lower the higher page views). We have probed thirteen pages within the web page harstadkulturskole.no and found seven websites referencing harstadkulturskole.no.

HARSTADKULTURSKOLE.NO RANKINGS

This site harstadkulturskole.no is seeing varying levels of traffic for the duration of the year.
Traffic for harstadkulturskole.no

Traffic ranking (by month) for harstadkulturskole.no

Traffic ranking by day of the week for harstadkulturskole.no

Harstad kulturskole - Harstad kommune

Gå til Harstad kulturskoles foreløpige nettsider. Husk lusesjekk på barnehage- og skolebarn. For å sikre en lusefri vår, oppfordrer Folkehelseinstituttet alle landets skoler og barnehager til å arrangere kampanje mot hodelus i uke 10. Forskerfabrikkens sommerskole er klar for påmelding. Gjennom en uke får forskerspirer i Harstad kommune oppdage hvordan realfag er. Ny undersøkelse om unges oppvekstsituasjon.

WHAT DOES HARSTADKULTURSKOLE.NO LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of harstadkulturskole.no Mobile Screenshot of harstadkulturskole.no Tablet Screenshot of harstadkulturskole.no

HARSTADKULTURSKOLE.NO HOST

We caught that the main page on harstadkulturskole.no took three thousand seven hundred and twenty-seven milliseconds to come up. Our parsers detected a SSL certificate, so in conclusion I consider this site secure.
81.95.242.16

SERVER OPERATING SYSTEM

I detected that harstadkulturskole.no is implementing the Microsoft-IIS/8.5 server.

Harstad kulturskole

DESCRIPTION

CONTENT

This site states the following, "Velkommen til Harstad kulturskole! Harstad kulturskole gir tilbud innen musikk, dans, teater og visuell kunst." Our analyzers noticed that the web page said " Vår målgruppe er barn og unge fra 0-25 år, men voksne kan få plass ved ledig kapasitet." The Website also stated " Du kan søke deg inn på fag hele året. Hovedopptaket er i juni, men Harstad kulturskole tar imot søknader til suppleringsopptak hele året. Hva er fristen for påmelding til neste semester? Hva er fristen for å si opp plass på kulturskolen? Hvor gammel må man være for å begynne på hip hop."

VIEW MORE WEB PAGES

ADVOKATHUSET HARSTAD AS

Advokathuset Harstad AS yter juridiske tjenester og gir strategisk rådgivning innenfor de aller fleste rettsområder med hovedvekt på forretningsjuss og faste eiendommers rettsforhold. Etter den første konsultasjonen i form av en telefonsamtale er det helt opp til deg om du ønsker å engasjere oss videre. Når du velger oss, velger du et firma som bryr seg om klienten.

Harstad Mandskor

januar, der også nytt styre. Ny leder er Odd-Ragnar Lorentsen, som også har hatt dette vervet tidligere i en årrekke, fram til 2009. Nye sangere ønskes velkommen! Vi har korøvelser hver tirsdag kl. Kom gjerne innom Tonehuset i Asbjørn Selsbanesgt. 8 og hør på oss! Vi har vært stolte medarrangører for Landsfestivalen for kor i Harstad 2012. Harstad Mandskor feiret hundreårsjubileet i Harstad Kulturhus 12.

Hjem - Harstad Marina

Mandag - Fredag 0800 - 1600. Skoleveien 2, 9407 Harstad. Mandag - Fredag 0800 - 1600. Skoleveien 2, 9407 Harstad. Kontakt oss gjerne for en hyggelig båtprat. Harstad Marina as er nå ny forhandler av Saga Boats i Nord-Norge.

Harstad Mc - HMC - Harstad Motorsykkelklubb

Harstad Mc - HMC - Harstad Motorsykkelklubb.

Harstad Natur og Ungdom

Harstad Natur og Ungdom er i farta igjen, med oppdateringer, snæks og generelt kule ting! Måndag 21. The blogg is back! Nå er bloggen offesielt oppe igjen! Harstad NU skal nå være flinke til å spre bloggelighetens ånd gjennom hele lokallaget, og oppdatere ofte. Poster også HarstadNUs 10 bud som Katrine og Aisha satte sammen en dag de kom for tidlig til møtet. 1 Bli medlem for bare 50 kr.